Lorax się sprzedał

Polska premiera „Loraxa” już w piątek, a tymczasem „Lorax” się sprzedał i to w najbardziej okropny sposób.

Bohater ekologicznej bajki Dr. Seussa – Lorax wystąpił w kampanii reklamowej nowej Mazdy SUV. Nie byłoby nic dziwnego  gdyby nie fakt, że promowany przez Loraxa produkt to samochód – pojazd, który zanieczyszcza środowisko naturalne.

Kampania Na Rzecz Dzieciństwa Bez Reklam nazwała współpracę z Mazdą najbardziej skandaliczną kampanią tej marki. Reklama nowego modelu Mazdy CX-5 SUV ukazuje pojazd jadący przez sceny z „Loraxa”, który jako jedyny otrzymał „Certyfikat przyjazny drzewom Truffula”.

„Przez wyświetlenie tej reklamy, Mazda i Universal Pictures bezczelnie zmieniła bohatera, który inspirował miliony dzieci do dbania o ich środowisko w sprzedawcę samochodów” powiedział w tym tygodniu rzecznik CCFC i dodał „Samochody – nawet te, które znacznie mniej zanieczyszczają – nie są ani przyjazde dzieciom, ani dobre dla środowiska”.

Dodaj komentarz »

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *