Parauszek idzie w świat

Zodiak KidsNajnowsza produkcja studia Se-ma-for „Parauszek i Przyjaciele” doczekała się międzynarodowego dystrybutora. Prawo do światowej dystrybucji nowego serialu łódzkiego studia zdobył Zodiak Kids, globalny lider w branży rozrywki dziecięcej, część koncernu Zodiak Media poświęconego produkcji dla dzieci, produktom konsumenckim oraz sprzedaży.

„W Zodiak Kids przykładamy szczególną wagę do treści, jakie reprezentujemy, by zapewnić pieczę nad własnością intelektualną naszych kontrahentów oraz dobrze uzupełnić  ofertę skierowaną na rynek międzynarodowy” – powiedziała Wiceprezes ds. Globalnej Sprzedaży oraz Koprodukcji Karen Vermeulen i dodała – „Nasi specjaliści ds. dystrybucji programów dziecięcych są szczerze przejęci serialem „Parauszek” to wysokiej jakości marka, która spełnia wszelkie warunki konieczne do sukcesu. Jesteśmy naprawdę podekscytowani partnerstwem z Se-ma-forem”.

„Spędziliśmy dużo czasu projektując tą unikatową serię i ku naszemu zadowoleniu, polska premiera „Parauszka i Przyjaciół” wywołała falę entuzjazmu u dziennikarzy oraz publiczności. Dlatego właśnie byliśmy bardzo ostrożni w doborze międzynarodowego partnera i postawiliśmy na współpracę ze Zodiak Kids” – skomentował Zbigniew Żmudzki, dyrektor studia.
 
Dzięki podpisaniu umowy „Parauszek i Przyjaciele” ma szansę stać się najszerzej dystrybuowanym polskim serialem animowanym w historii polskiej kinematografii. Serial liczący 26 odcinków, każdy po dziesięć minut, będzie częścią katalogu Zodiak Kids i po raz pierwszy zostanie zaprezentowany na targach MIPCOM, największych filmowych targach na świecie, odbywających się we francuskim Cannes.

Dodaj komentarz »

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *